Snart är det slut på den här veckan med....


Oj vad tiden går fort,ibland hinner man bara inte med allt man vill göra.
Livet kan ju inte bara bestå utav äta,sova städa,städa,städa!!!!!
Blir så less ibland på livets alla krav, tänk att bara få vara,,,,en hushållerska en gång i månaden skulle väl inte vara så dumt.....nä jag vill inte ha nån främmande tant i mitt kök,det är nog bara att acceptera att det är som det är..:-((
Jag tror jag har varit sjuk för länge, börjar ledsna och vill göra nåt annat än att snora och hosta slem hela dagarna!

Ibland kan jag känna att många utav oss bara går och surar över småsaker.
Varför kan man inte bara bli sams och gå vidare, är en tillsägelse så svår att ta?
Ska man straffa i månader för att en person säger eller tycker nåt avvikande?
Nä vi vet aldrig när livet tar slut och enligt mig så är ett förlåt inte svårt att säga och ibland måste man bara svälja den bittra smaken..
När man sedan vill säga förlåt kan det lätt vara för sent....


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska man känna sig träffad?

2009-11-12 @ 10:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0