15 Mars

Hipp hipp hurra för i dag fyller jag 38 år.....nej men oj det känns inte som nåt att fira.
I mitt hjärta så är jag fortfarande 20, men kroppen inte lika aktiv kanske.
Det kanske är detta som kallas för åldersnoja!!!

Har haft en bra dag med mycke skratt och glädje och självklart tårta i mängder..
Min underbara sambo hade köpt en sån underbar present till mig,nåt som jag verkligen velat ha länge........
en keyboard CASIO CTK 3000, oj vad roligt det är att spela på den!!!!:-)

En annan bra sak som hänt mig i dag var att en värdefull person äntligen skickade ett mail till mig,det var värt mycket!!!
Det känns skönt för jag har känt mig så rotlös länge nu,kanske kan jag hitta tillbaka till mig själv igen!!

Tack till er alla som har gjort min födelsedag till nåt bra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0