29 mars

....Jag spelar och spelar varje dag (keyboard)...åhhh vad det är roligt!!!
Tänk att jag kunde finna något sådant så roligt,det är nog så att man blir gladare av musik (eller det som ska likna musik)!!

Mår lite bättre inombords men vissa saker gör fortfarande mycket ont...den trygga bas familjen som jag aldrig fick:-(
Varför, jag undrar bara VARFÖR kunde inte jag fått en familj som alltid ville stå mig nära..
I dag känns det som om man tvingar sig på andra människor,för att man inte har någon!
Är detta straffet att födas till en värld som inte ens vill och bryr sig om en......??????
Jag försöker lägga allt det där bakom mig men det är svårt,ju äldre man blir ju mer påtagligt känns det!
Det känns som en djup sorg att man föddes till denna jord,men man ska ju inte tänka bakåt bara framåt.

Vad säger man när ens barn börjar prata om mina föräldrar,ja vad ska jag säga: -de föredrog spriten och var inte riktigt kloka.
Oj vad glad man blir att få höra att jag kommer från helvetets avskrap..

Jobbiga tankar denna gång också, men nån gång kommer jag nog upp till ytan till mitt bättre jag,
hoppas det iallafall!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0