8 mars 2010

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev,har bara inte haft nån lust,många tankar som gör att hjärnan går på högtryck!!
Det kanske lugnar ner sig snart...hoppas!!

Livet kan vara så svårt att leva....man föds till denna jord med  förhoppning att vara önskad och älskad för den man är......inte till nån som klandrar,gnäller och kritiserar på en!! Ingen nämd och ingen glömd!!!
Vad har man för val då!!!Jo det är bara att acceptera och se glad ut,problemet börjat väl när man inte längre vill se glad ut och acceptera livet som det är..
Det är svårt att förändra hela ens liv över en dag,det kanske finns kurser som lär ut sådant!
Om ens hjärta värker och gråter så resulterar det i att hela kroppen mår dåligt....
ont i fötter,kroppsvärk,tandinfektioner,hjärtklappning och evig sorg ska vi inte glömma.
Tänk om man kunde operera bort alla de trådar i hjärnan som gör mest ont...,,,men oj då blir det inte mycket kvar - jo mina älskade barn!!
Jag älskar dom mest över allt annat på denna jord,jag är stolt över deras fel och brister.
Det är det som gör dom så unika för mig!!

Det blev många jobbiga ord och tankar,men det är så det är just nu..!!

Tills vi möts nästa gång,ta hand om dom som betyder mest för dig och glöm inte tala om hur viktiga dom är för dig!!!


Kommentarer
Postat av: lars

Jag är så glad att du är min underbaraste mamma som kämpar för sitt liv och som stider mot folk som säger att hon gör fel:))))))

2010-03-12 @ 13:41:16
Postat av: Anna

UNDERBARA VÄN; Tack för att du finns för mig och du vet vart jag finns.

2010-03-14 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0