Österåsen! 20 augusti

Nu har jag varit på österåsen i en vecka,har lyckats gå ner några kilon sedan maj då jag var här på inskrivningen,vågen har dock stannat på - 7,1 kg.
 
Maten är okej här, men inte som hemma då förstås!
Idag fick vi pasta och pestoröra med broccoli,det var supergott!
Den stora njutningen vid maten, är nog annars det stora sallads bordet som alltid serverar fräscha sllader och röror.
Alla middagar här på österåsen,så serveras det soppa..och jag hatar soppa i vanliga fall..
Suck, ärtsoppa skulle jag väl kunna acceptera..
 
Jag var på en föreläsning i dag på fm som hadlade om vilka matval man gör,och visst allt handlar om vilka matvaror som du väljer.Sen det här att man måste få unna sig nåt gott ibland,men hur ofta ska man göra det då,varannan dag eller??
Kan bara konstatera att "DU ÄR VAD DU ÄTER"
 
Nu har jag varit och tränat på gymmet två kvällar i rad,bli inte brydd men jag har joggat på motionsbandet,jag som inte gjort det på minst 15år.
 
Det här är verkligen ett hälsohem,det ända du behöver tänka på är dig själv!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0